måndag 19 januari 2009

Borås über alles...

Jag tycker fortfarande den här punksamlingen från Borås är briljant. Det kommer du också att tycka.

Knallepunk Vol 1 (1985)
1, Grabbarna - En massa droger 2, Intern Kaos - Innocent warvictims 3, Kekkonen Heroes - Drogproblem 4, SPD - Snutslakt 5, Subtil Ungdom - Giftkrig 6, Subtil Ungdom - Dödens sång 7, SPD - SPD 8, Kekkonen Heroes - Dödshjälp 9, Intern Kaos - Party 10, Grabbarna - Kommissarie strikt 11, SPD - Moderatvisan 12, Intern Kaos - Tortured by the Usa

3 kommentarer:

Bergman sa...

ojoj, blir att tanka denna, tack som fan!

Slobodan Burgher sa...

Japp, stammer ratt. Jag tror att jag hade nog bara den har inspelad fran kompis kopia, daremot hade jag tvaan och den gick ganska vasst - har du aven Knalle Punk Vol. 2 Tape, Sorling? Tankar garna hem den ocksa om du har lust att slanga upp skiten en regnig dag...

Unknown sa...

Hej,
Är lite osäker på om denna bloggen fortfarande används (eftersom det är postat 2009) men tar en chansning:
Pappa och jag satt och diskuterade gamla punk-band, varpå han nämnde att han var basist i ett Borås band som hette Subtil ungdom på 80-talet (han heter Anders, Pettersson på den tiden, hade hög mohikan i varierande färger beroende på humör och en rosa bas som fortfarande ligger i förrådet någonstans). Iallafall så försökte jag leta upp lite gamla låtar från den här tiden och hittade denna bloggen. Jag kan dock inte ladda ner filen här och undrar om det vore möjligt för er att ladda upp den igen? Även kekkonen heroes vore super kul att lyssna på, då några utav hans dåvarande kompisar var med där.

Tack på förhand!
Alicia