tisdag 9 februari 2010

Helt sjukt bra

13 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som från Båt-spelningen i Sthlm för ett par veckor sen snart. Jag var på plats, var riktigt bra spelning från samtliga band kan jag tillägga!

/Jocke A

Masken sa...

Ja den här kör dom så jävla bra att det är helt galet! Jag sticker ut hakan lite och påstår att den är bättre än originalet...

Mikael Sörling sa...

Masken: När jag ser den här liveupptagningen är jag benägen att hålla med dig.

Q. Svenberg sa...

Vilken spattig jävla sångare.

Hippo sa...

Jag hoppas ni är ironiska. Några hårdrocksslynglar som totalsabbar ett gammalt mästerverk är det enda jag kan se...

Slobodan Burgher sa...

Re: Hippo
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Orignalet ar ju givetvis mycket battre. Fast att Rolf sjunger ap covern ar ju cool som faan.

J-sson! sa...

Inget att göra med videoklippet
men...

This is attitude är tillbaka med
en smäll med en färsk intervju
med grabbarna i Saturdays heroes
m,m. Ändra gärna bokmärket till:
www.thisisattitude.blogspot.com

Tack för ordet. Hade väl!

Orb sa...

Ja de var fan en bra kväll. Makabert var väl inte bästa bandet under kvällen direkt men, fet video!

Pippo sa...

Hippo! Din kommentar är verkligen jätte- jätterolig. Tänker inte berätta varför just nu...

Pippo sa...

Hippo! Din kommentar är verkligen jätterolig. Tänker inte berätta varför just nu...

krabban sa...

Ja för de som inte sett Missbrukarna live på 80talet kanske det här ter sig magnifikt. Själv tycker jag att det hela är ganska mediokert men räddas av Rolf.

Thomas sa...

Detta klipp är snart 2 veckor gammalt och börjar redan bli en klassiker.
Sjukt bra spelning, inte av bara Makabert Fynd utan även av Kvoteringen, Herätys!!!!!!!!!! och Skitkids.
Om Rolf-Revolt var spattig så kan man nog säga att sångaren i Skitkids också var en aning spattig.

concrete kid sa...

Helt ok. Påminner lite om tidiga, eller rättare sagt jättetidiga, Burst när de kallade sig DisLars. Skillnaden är att Burst, eller DisLars, var tio gånger bättre.