söndag 4 oktober 2009

Svinstian #17



















Från Close-Up Magazine #21 (februari 1997)


Noterat:

* Oj vad jag vill lyssna på Amok. Jag kommer inte alls ihåg hur den kassetten låter, men tror att jag har den kvar. Någon som vet vad som hände med bandet?

* Bombfors, Acursed, Indignation, Area Turns Red - grymma grejor.

* Maskens Antabus får hyffsad kritik - men jag ber dem säga åt sångaren att hålla käften.

* Svarta Spyors "Staden Katrineholm" hade jag gärna haft en mp3a av, bara så ni vet...

* 1996 måste ha varit ett suveränt musikår, kolla bara årsbästalistan för kassetter.

* Yepp, jag recenserade allt.

* Och för allra första gången dyker Mimikry upp i spalten.

Recenserat:

Bombfors, Decontrol, CPA, Area Turns Red, Amok, Svarta Spyor, Antabus, Acursed, Indignation, Magpie, Driver, Mimikry, Pass Out, Anti Hero

1 kommentar:

micke sa...

Det var då ingen dålig recension vi fick då (Pass Out) Har för mig att vi blev numrets demoband också.

//micke schizo