onsdag 14 oktober 2009

Dagens mejlkonversation

Mikael S: Jag skulle vilja ha en spalt/halvsida/helsida där jag skriver om demos/myspace-upptäckter/mp3:or/singlar/album etcetra, gammalt som nytt. Jag vill kunna skriva om såväl retroplattan med Nyx Negativ som Commitment Crews nya låt på myspace som The Clicheés nya vinylsingel som Mimikrys nya album, typ. Jag vill kunna berätta om att Vindicate This! är i studion samt att fler borde upptäcka bloggen Östergyllen. Punk på svenska i en nyfiken anda.

Robban B: Låter som ett mycket bra förslag. Frågan är bara om vi ska börja redan i decembernumret eller om vi väntar till februari.

Mikael S: Vi kan vänta till februari.

7 kommentarer:

Daniel Josefsson sa...

Lysande. Fullkomligt lysande.

. sa...

Gilla!

Labbe sa...

gött! Då kan det kännas intressant att köpa den tidningen igen...

Lukin sa...

Frågan är om vi andra kan vänta till februari? ;)

Paco sa...

Sweet!

Subben sa...

Tinners enda chans att hamna i Close-Up har uppstått :) haha

Pike sa...

Kanske jag skall återuppta min prenumeration nu igen?

Kanske jag skall tillägga att Robban B jobbar för Close-Up för den oinvigde ;)