måndag 27 oktober 2008

No Fun At All redo för nya strapatser










Jag är i år ordförande för Manifests punkjurygrupp och får en del skivor hemskickade för jurylyssning. I dag fick jag en sådan platta. Jag blev minst sagt snopen när det visade sig vara No Fun At Alls comeback, jag visste inte ens att de hade börjat lira igen - men det är väl så att varenda Fagerstaband ska återbildas innan 2010 (Kom igen nu Happy Farm). "Low rider" är NFAAs första studioplatta sedan "State of flow" 2000. Och efter en snabb genomlyssning konstaterar jag att inga NFAA-fans kommer att bli besvikna. Skivan släpps den 14 november och ges ut på den egna etiketten Beat ém down.

6 kommentarer:

Patrik Wirén sa...

On A Mission For Batman!

Slobodan Burgher sa...

"Kom igen nu Happy Farm"

Lol

punk in writing sa...

Å herregud... Har gammelpunkarnas nykterhetsförening rekryterat fler medlemmar?

Anonym sa...

Aldrig aldrig mer happy farm....

Anonym sa...

Men va fan är de inte 5 gången de gör comeback? Har de inte lagt av efter varje platta sen out of bounds?

Anonym sa...

Riktigt bra gung i plattan,,, trummorna är imponerande att lyssna på som vanligt!!!! Forevermore är en riktigt stänkare!!!