måndag 20 juni 2011

En superb Anstalt

Anstalt
Altamont raceway 7" (De:Nihil)

Jag har läst ganska många positiva recensioner om Anstalt-sjuan "Altamont raceway" men hade trots det ganska små förväntningar på den. Oklart varför, men jag peppade inte på en ex-Accidentare och några österrikare. Det tog Anstalt ungefär fyra sekunder att trycka ner de fördomarna i halsen på mig. När jag harklat färdigt kan jag konstatera att den här sjutummaren är superb. Jag tycker jag hör tidiga The Accidents kompromisslöshet med 69-Hards energi och The Exploiteds spottloskepunk. Det svänger som satan och är ett bra tryck rakt. Jag hör gärna en hel lp nästa gång.

Favoritspår: Honolulucaust, Total hate

1 kommentar:

Anonym sa...

Gigtips GBG 28/6
http://bittraminer.files.wordpress.com/2011/06/skanna0001.jpg

MVH Bittra Miner
www.bittraminer.wordpress.com