lördag 13 augusti 2011

Film från Glädjetåget efterlyses!

Lars Karlsson från bandet Blueline är på jakt efter en filminspelning från Glädjetågets turné 1987. Han skickade ett mejl till Turist i tillvaron:

"Jag söker en film/filmare från den anarkistiska tältturnen Glädjetåget 14-16 aug 1987 i Örebro. 1987 var en VHS-kamera gansk dyr och ovanlig så jag förmodar det var någon från arrangörerna som filmade. I min jakt och undersökning på Glädjetåget dök namnet Roland Vila upp, tyvärr avliden 1998, och ytterligare namn som:
Roger Andersson
Calle Mattsson
Karin Johannsson
Vanliga namn som är svåra att googla.

Varför jag söker filmen är helt enkelt att jag/vi gigade som sista band på lördagskvällen med Blueline. Skulle vara mycket tacksam för ev hjälp och tips på namn.
MVH Lars Karlsson"

Kan du hjälpa Lars? Mejla honom på karl5sson(a)hotmail.com

Inga kommentarer: