torsdag 25 augusti 2011

Det kom ett mail från Arla...

Hej!

Jag heter Axel och kontaktar dig på uppdrag av Arla. Jag vill berätta om den nya webbtjänsten 225 grader – en mötesplats på nätet där människors olikheter och intressen får styra matinspirationen. Lagar en hårdrockare samma sorts mat som ett popsnöre?

Du har valts ut i egenskap av representant för musikgenren punk, och jag undrar om du skulle kunna tänka dig att dela med dig av din bästa punkmeny med tillhörande soundtrack, för att på så sätt inspirera andra på 225 grader? Du skulle i och med detta också vara med i en tävling – dels mellan olika musikgenrer, men också mellan olika menybidrag. Den mest omtyckta menyn vinner ett presentkort från Ticnet, värde 2 000 kr. Dessutom får de 250 första personerna som registrerar sig på siten middagscheckar att använda vid restaurangbesök – först till kvarn!

Jag tror att du är rätt person att representera din genre i tävlingen och väcka engagemang hos dina läsare så att just punk vinner den musikaliska kampen om Mat-Sverige! 

Intresserad? Hör av dig till mig så berättar jag mer!

Vänligen,
Axel
Pronto på uppdrag av Arla

11 kommentarer:

Viktor sa...

Äggröra och mäsk?

Anonym sa...

punkgryta :)

acolyle sa...

en burk vita bönor och ett glas grogg är väl inget att skryta om

Anonym sa...

225 grader?? Trodde alltid att punkkäk gjordes i 800 grader!

Herral de Santina sa...

Hallå! I want in on this.

MVH
Vegohardcorepunk

Anonym sa...

stuvade makaroner och folköl?

Mikael Sörling sa...

138: Jag ska fundera på saken;-)

Paco sa...

Paco var också utvald som representant för punken... tänkte mig en flottig fry up med obegränsat antal kannor te eller pints bitter beroende på tid på dagen ackompanjerad av The Gymslips (Pie & Mash), The MaccLads (Nagasaki Sauce), Hard Skin (Make my Tea), The Undertones (Mars Bars), The Adicts (Chinese Takeaway) etc, men ärligt talat, palla...

Slobodan Burgher sa...

Cider + lim

selle sa...

det enda raka är självklart att säj till dem att dra åt helvete

Anonym sa...

Varför skulle man vilja vara med på ett reklamjippo för ett mejeri???