fredag 4 maj 2012

Låtordning för Turist i tillvaron vol 4

Jag har i dag sprendat över fyran till Matte för mastring och skickat låtordning till Martin för omslag. I övrigt kan jag bara säga att det är en galen samling på alla sätt och vis - men framför allt är även denna obegripligt bra! Jag skulle tippa att den är ute i slutet av juli eller början på augusti. 


Sida 1
Desperat - Anarkist javisst
Desperat - Panikångestattack
Din Skevf - Idag börjar livet
Burning Kitchen - Vacker dag
Rännstensorkestern - Tony 2ton
Le Muhr - Varför kan jag inte få båda två?!!
Crash Nomada - Trivseldöden
Kapitano - Jag blundar inte mer
Gamla Pengar - En vacker grav
Sida 2 
The Great German Re-Research - Jag är ett problem (Mesk)
The Great German Re-Research - Raggare is still a bunch of motherfuckers
Tiger Bell - Na na na
Makabert Fynd – Maktbegär
Makabert Fynd - Oljud
Våldsamt Motstånd - Revolver
Bombfors - Kuka ur
Nobelkommittén - Sparka neråt
VA!? - Du är inte min Hitler
Aggrenation - Bridgeburner

2 kommentarer:

Krogh sa...

Det där ser ju riktigt jävla bra ut!

Anonym sa...

Riktig punk istället för distad progg. Det finns hopp för punken...

Sörling plockar med Hannus nya band för gammal vänskaps skull och utan att inse att det är dem som är den enda punken på hela plattan, resten är distad progg....
/Finsk