onsdag 3 mars 2010

Vårrusig

I dag kom våren på besök i Malmö.
Och jag ville omfamna den som en gammal vän jag inte sett på länge.
Jag tog min iPod (Hej Indy, hej) och gick ut på promenad.
Och medan solen varsamt strök mina kinder, lät jag en ny spellista massera mina öron.

Asocial - Revolt
The Cliches - Two faced stupid cunts
Saturdays Heroes - Finspång
Bitch Boys - Jag hatar
Lowlifes - Skitsnack
Righteous - Payday
Snutjävel - Punksvin
DS 13 - I dont wanna be a skinhead
Bitch Boys - Häftig fredag
Poor old slugs - As long
The Cliches - Skinhead
Asocial - Frige alla fångar
The Radars - False reality
Contemptouos - Fanatiker
G-Anx - Skitsnack
Agent Bulldog - Stockholm skinheads
Asocial - Organiserat bedrägeri

En förmiddag i början på mars kan inte bli mycket bättre.

1 kommentar:

Slobodan Burgher sa...

Ohhhh-yes. Asocial - Revolt. Bra start pa allt. Koppla pa ipoden, koppla av hjarnan ;)